دوران کودکی
اگر عشق و معرفت را در خود تقویت کنیم،امام را در همه چیزمی بینیم
یا مهدی ادرکنی یا مهدی ادرکنی یا مهدی ادرکنی
دوران کودکی
نویسنده sokoot در چهار شنبه 20 اسفند 1393 |

کودک که بودیم وقتی دعوا میگرفتیم

مو و لباس های همدیگر را میکشیدیم میگفتیم

< ولم کن تا ولت کنم >

ولی

امام زمان !

کار بد زیاد کرده ام اما اگر قصد دعوای من را دارید

حتی اگر ولم کنید ولتان نمیکنم

گرچه میدانم شما مهربان تر از این حرف هایید

 

 

 

دلتنگ کودکیم

آبنبات که میخواستم آنقدر جلوی مغازه پا میکوبیدم و لجبازی  میکردم تا برایم بخرند

اما اکنون

نمیدانم

کجا چگونه و باید چه کار کنم تا خدا امام زمان را برایم بیاورد

جلوی کدام مغازه باید پا بکوبم؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت15:58---12 فروردين 1394
چه خوب نوشتید.فقط فکرکنم بهتر بود می نوشتید دعوا می کردیم نه دعوا می گرفتیم.درسته؟ یا من اشتباه می کنم؟
ولی در کل خیلی عالی بود


قطره
ساعت15:55---12 فروردين 1394
خدا قوت. احسنت
پاسخ:ممنون عزیزم


سولماز
ساعت17:56---22 اسفند 1393
عالی وزیبا
پاسخ:ممنون سولماز جون


خادم الشهدا
ساعت9:25---21 اسفند 1393
سلام قشنگ بود خسته نباشی.......................
پاسخ:سلام نظر لطف شماست ممنون


سعید
ساعت17:01---20 اسفند 1393
عالی بود موفق باشید
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : کودکی , انتظار,
طراحی و کدنویسی : ثامن تم
Template By : Samentheme.ir